Zanussi Zans 731 Sherpa zwart, geel, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi Zans 731 Sherpa zwart, geel, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

de.dutch 20-03-2012

Kortsluiting binnen de garantie termijn ook extra filters besteld maar de Zanussi ZANS 731 Sherpa is dikke rommel, afhandeling klachten van bestaande klanten is helemaal belachelijk. 2 nieuwe filters besteld wachttijd 6 weken maar er wordt helemaal niks geleverd door dit waardeloze bedrijf Zanussi heeft voorgoed afgedaan hier.

Wladimirs 20-01-2012

Inderdaad ik sluit me volledig aan bij de overige commentaren. Wat een waardeloos ding. Te kort snoer, schoonmaken moet je zeker niet binnen doen. Telescoopbuis lijkt vast te zitten, maar valt constant van de slang af. Niet kopen! Duurzaamheid kan ik niet meten, maar ik hoop dat die snel kapot gaat zodat we een andere kunnen kopen. Dat gaat geen Zanussi meer worden! Prutsers

Peer II 26-12-2011

Filter is snel verstopt en moeilijk schoon te maken. Het schoonmaken van de filter veroorzaakt veel stof in huis.
Slang is tekort. Snoer is tekort. Mondtuk schuift steeds van de buis af. Maakt veel lawaai in vergelijking tot andere stofzuigers.

sara1973 05-11-2011

Mensen, koop deze stofzuiger niet, het oogt mooi van buiten maar het is rot van binnen. Binnen 2 jaar diverse onderdelen kapot gegaan en de zuigkracht is bar slecht.

ellen70 21-06-2011

---------- update review 21-06-2011 ----------
deze stofzuiger zou gewoon uit de handel genomen moeten worden. heb er een paar keer mee kunnen stofzuigen. nou ja wat je stofzuigen noemt. een leuk ding om te zien. en als de slang er af is, dan zuigt dit apparaat prima. mijn kruimeldief werkt nog beter

---------- oude review 31-01-2010 ----------
een zeer slechte stofzuiger. ik heb deze aangeschaft, omdat mijn oude stofzuiger, na 12 jaar niet zoveel zuigkracht meer had, maar die heb ik toch weer tevoorschijn gehaald, omdat hij het altijd nog beter doet als deze.

A.M.Booij 16-06-2011

Op zich een leuke kleine stofzuiger.De zuigkracht is redelijk/goed zolang het filter schoon is.Als ik het huis van boven naar beneden stofzuiger moet wel 3 x het filter leeg gemaakt worden.Het beste gaat dat met hogedruk,maar dat is een heel gedoe.Dan maar kloppen tegen een hard voorwerp.Deze stofzuiger heeft dan een voordeel,hij is echt anti huismijd,die krijgen geen kans na dagelijks schoonmaken van je filter.De stang is erg kort.

susan1971 28-01-2010

Sinds de eerste x zuigen een grote ramp, 10 min gezogen, minimaal een kwartier bezig met stofzuiger schoonmaken... Na 4x gebruiken hield ie er al helemaal mee op...helemaal geen zuigkracht meer. en als muurdecoratie is t ook al niet geschikt...

Sanne Boshuizen 03-07-2009

Koop deze stofzuiger niet. Na elke keer stofzuigen komt de filter vol te zitten, zodat de zuigkracht heel slecht is. Dit betekent dat je na elke keer stofzuigen het filter moet schoonmaken.

De stang is ook te kort, dus pijn in je rug na het stofzuigen.

De hendel van het stofcompartiment zit ook op een verwarrende plek; elke keer als je de stofzuiger op wilt pakken, grijp je het stofcompartiment eruit.

Zeer ontevreden.